.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجي مازندران در يک قدمي پلي‌آف

مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي مازندران گفت: با کسب سه امتياز ديدار مقابل ماشين‌سازي تبريز، نساجي مازندران در يک قدمي پلي‌آف قرار گرفت. 

احمد سعادتمند امروز پس از برد تیم فوتبال نساجی مازندران در مقابل با تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه بازیکنان نساجی مازندران با غیرت و جنگندگی در زمین مسابقه وارد شدند و بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان تیم نساجی با این پیروزی فوتبال نابی را از خود ارائه دادند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران تصریح کرد: تیم ماشین‌سازی تبریز از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و با این وجود تیم نساجی مازندران با انجام یک بازی برتر، سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

وی با تبریک به تمامی هواداران مازندرانی و قائمشهری ساکن در استان و مازندرانی‌های مقیم سراسر کشور و خارج از کشور تیم فوتبال نساجی مازندران به جهت برد شیرین در دیدار با تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بیان داشت: پیروزی در این دیدار حساس از اهمیت خاصی برخوردار بود و این پیروزی عیدی تمامی هواداران این تیم محسوب می‌شود.

وی گفت: با کسب سه امتیاز این بازی تیم نساجی مازندران در یک قدمی پلی‌آف لیگ آزادگان قرار گرفت.

سعادتمند با بیان اینکه باشگاه پرسابقه نساجی دارای هواداران بی‌شماری است، افزود: با کسب پیروزی‌ها و قرارگیری در جایگاه بالای جدول رده‌بندی هواداران قائمشهری به راهیابی این تیم به پلی آف لیگ آزادگان امیدوار خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با بیان اینکه پیش از این در رسانه‌ها عنوان کردیم که بازیکنان نساجی در دیدار با ماشین سازی تبریز دست به کاری بزرگ خواهند زد، گفت: تیم ماشین سازی تبریز نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشت که کادر فنی و بازیکنان نساجی مازندران با درایت هر سه امتیاز این بازی را به خانه بردند.

وی به همراهی و حمایت‌های طرفداران این تیم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هواداران تیم فوتبال نساجی به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این باشگاه محسوب می‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابراهیم حیدری 28 اسفند 1390
با سلام به امید صعود به لیگ برتر
مهدی رضی 12 فروردين 1391
سلام به شما زحمت کشان
بنا به درخواست هواداران با تعصب مازندرانی انجمنی طراحی کردیم که تمامی هواداران مازندرانی بتوانند با تبادل نظر درباره تیم های محبوب خود بپردازند از شما خواهشمندیم تا لینک انجمن را در سایت خود به نام کانون هواداران مازندرانی ثبت کنید

مرسی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.